For en god uge siden kom Kurt Due i søen med sit Leancon anlæg ved Nissum Bredning. Se mere på hjemmesiden og her er par billeder.
For en god uge siden kom Kurt Due i søen med sit Leancon anlæg ved Nissum Bredning. Se mere på hjemmesiden og her er par billeder.
Posted by OctoMar on 4. august 2015 in Uncategorized.

Du kan støtte bølgekraft foreningen ved at melde dig ind under fanen “om os” Husk ved betalingen at angive dit navn!
This slideshow requires JavaScript.




Det ser godt ud – tillykke Kurt!